Επάνω: άγιος Παΐσιος, άγιος Πορφύριος, άγιος Νικόλαος Πλανάς
Κάτω: γέρων Φιλόθεος Ζερβάκος, γέρων Ιάκωβος Τσαλίκης, γέρων Ευμένιος Σαριδάκης

άγιος γέρων Δανιήλ
"Το Άγιο Πνεύμα χορηγεί γαλήνη, ειρήνη, ηρεμία, έχει τύχει να γνωρίσουμε ασκητές θεοφόρους γέροντες στο Άγιο Όρος και αλλού που κάθεσαι δίπλα και νομίζεις ότι είναι η ψυχή τους μια θάλασσα με κανένα κύμα, αρυτίδωτη" γέρων Δανιήλ
Καρδία ἀνθρώπου ἀλλοιοῖ τὸ πρόσωπον αὐτοῦ, ἐάν τε εἰς ἀγαθὰ ἐάν τε εἰς κακά ἴχνος καρδίας ἐν ἀγαθοῖς πρόσωπον ἱλαρόν Σοφ. Σειρ. 13,25-26 Η καρδιά του ανθρώπου ανάλογα με το περιεχόμενό της κάνει το πρόσωπό του είτε ευχάριστο είτε σκυθρωπό. Έκφραση καρδίας αγαθής είναι το γλυκύ και ευχάριστο πρόσωπο. Όταν ο Αγαθός κατοικεί στο άνθρωπο τότε αλλάζει και η εξωτερική του όψη.
 
Παρατηρήσεις και σκέψεις του μακαριστού γέροντος Δανιήλ
για τα εσχατολογικά, τον Αντίχριστο και το τέλος του κόσμου
οι αιώνιες αλήθειες

1 -
Οι διάφοροι αιρετικοί του αιώνος μας ανακατεύουν πολύ τα εσχατολογικά θέματα, δεδομένου ότι οι εσχατολογικές αναφορές της Αγίας Γραφής σε οράματα των προφητών και της Αποκαλύψεως έχουν πολλές ερμηνευτικές δυσχέρειες τα πράγματα μπερδεύονται πολύ εύκολα. Αφού οι αιρετικοί χαράξουν το δικό τους εσχατολογικό πλάνο τότε προσπαθούν να εντάξουν σε αυτό και εκείνες τις περικοπές τις Αγίας Γραφής που δεν περιέχονται σε δυσνόητα προφητικά κεφάλαια αλλά σε σαφή λόγο.
Έτσι λόγου χάριν στην δευτέρα προς Θεσσαλονικείς επιστολή σε λόγο καθαρό και σαφέστατο τονίζεται ότι πρώτα θα έρθει ο Αντίχριστος και κατόπιν η επισυναγωγή των Χριστιανών επί τον Κύριον. Διάφοροι σύγχρονοι αιρετικοί όπως λόγου χάριν οι Πεντηκοστιανοί κηρύττουν ότι πρώτα θα γίνει η επισυναγωγή, η σύναξις των ιστών από τον Χριστό, και μετά θα έρθει ο Αντίχριστος, πλήρης διαστροφή του λόγου του Θεού, τέλειο αναποδογύρισμα. Όχι μόνο μέσα στις ομάδες των αιρετικών αλλά και στις τάξεις των Ορθοδόξων εισχωρούν περίεργες και λανθασμένες εσχατολογικές απόψεις.
Όσο αναφορά το θέμα του Αντίχριστου επικρατεί αρκετή σύγχυση.
Στο μυαλό πολλών Χριστιανών έχει μπει η ιδέα ότι όπου να 'ναι σε 5,10 χρόνια ο Αντίχριστος καταφθάνει. Έτυχε μάλιστα να ακούσουν και κάποιους θεολόγους ή κληρικούς που υποστήριζαν ταχεία έλευση του Αντίχριστου και το κακό απόγινε…
Αν κάποιος είναι κληρικός ή θεολόγος δεν σημαίνει ότι κατέχει άριστα τα εσχατολογικά θέματα και ότι γνωρίζει πότε θα έρθει ο Αντίχριστος.
Μερικοί μάλιστα συνδύασαν και κάποιες πυρκαγιές με γρήγορο ερχομό του Αντίχριστου.
Οι κληρικοί που μπορούν να μιλούν αλάθητα περί εσχατολογικών θεμάτων είναι οι Θεοφόροι. Αυτοί δηλαδή που πέρασαν το στάδιο της καθάρσεως προχώρησαν στο στάδιο του φωτισμού και προχώρησαν στην μυστική ένωση με τον Θεό.
Αυτοί έχουν φτάσει στην κατά Χριστό απάθεια. Τα πάθη δεν συσκοτίζουν την διάνοια τους και στον νου τους κυκλοφορούν έννοιες Θεόσδοτες.
Αυτοί είναι πνευματοφόροι, μέσα τους υπάρχει εν δυνάμει και ενεργεία η χάρις του Αγίου Πνεύματος και ορθοτομούν τον λόγο της αλήθειας και στα εσχατολογικά θέματα.
Δόξα τω Θεώ στις τελευταίες δεκαετίες του 20ου αιώνος γνωρίσαμε αρκετούς Θεοφόρους κληρικούς και μοναχούς. Διαπιστώσαμε και τις εσχατολογικές τους θέσεις.
Κανείς από αυτούς δεν άφησε να εννοηθεί ότι σε 5,10 χρόνια εμφανίζεται ο Αντίχριστος, αντίθετα από τα λόγια τους και την συμπεριφορά τους βγαίνει το αντίθετο αποτέλεσμα, το αντίθετο συμπέρασμα. Ένας από αυτούς τους Θεοφόρους, κατασκεύασε τεράστιο έργο και από πλευράς οικοδομικής και προείπε ότι σε αυτό στο μέλλον πολλές πολλές Χριστιανικές ψυχές θα ενισχύονται. Ο ίδιος προείπε σε διάφορα πνευματικά του τέκνα τι θα τους συμβεί όταν θα μεγαλώσουν και όταν θα γεράσουν. Άλλος Θεοφόρος γέροντας σε κάποιο νησί όταν τον επισκέφτηκε μια οικογένεια είπε μια προφητεία για το μικρό τους παιδί, ότι δηλαδή αυτό στο μέλλον θα λάμψει μέσα στο χώρο της Εκκλησίας.
2 -
Σε κάποια περιοχή της Βοιωτίας υπάρχει ένας κρυμμένος Άγιος, σύμφωνα με την πρόρρηση Θεοφόρου γέροντος, αυτόν, θα τον αποκαλύψει ο Θεός μετά 100 χρόνια για να ενισχυθεί η ευσέβεια των κατοίκων της περιοχής. Κάτι παράλληλο δηλαδή με την περίπτωση του Οσίου Παταπίου ή του Αγίου Ραφαήλ. Ας σημειωθεί ότι αυτοί οι Θεοφόροι γέροντες είναι αναγνωρισμένης αγιότητας από τον λαό του Θεού και έχουν πει και άλλες προφητικές ρήσεις που ήδη έχουν εκπληρωθεί. Λοιπόν όσο αναφορά ταχεία έλευση του Αντίχριστου αυτό είναι ένα παραμύθι που έχει εκκολαφτεί σε θερμόαιμες και τεταραγμένες σκέψεις οι οποίες χρήζουν ανασυντάξεως και αναθεωρήσεως.
Βλέπετε έρχεται το 2000, συμβαίνουν τα ίδια που συνέβαιναν όταν πλησίαζε το 1000 μ.Χ. Και τότε αναμενόταν ερχομός του Αντίχριστου και συντέλεια του κόσμου.
Επίσης τα ίδια γίνονταν όταν στον 17ο αιώνα πλησίαζε η χρονολογία 1666.
Χιλιάδες Χριστιανοί το είχαν σίγουρο ότι καταφθάνει ο Αντίχριστος.
Μάλιστα πολλοί πίστευαν ότι οι εκλεκτοί θα αρπαγούν από τον Χριστό στους ουρανούς πριν το έτος 1666 και επειδή δεν αρπάζονταν έπεφταν στην φωτιά, ομαδικές καύσεις, για να μην φτάσουν στο έτος του Αντίχριστου. Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος και των άλλων Ορθοδόξων Εκκλησιών, ποτέ δεν μας είπε και ποτέ δεν μας είπαν ότι έχουμε ταχεία έλευση του Αντίχριστου και συντέλεια του κόσμου.
Ας μην ξεχνούμε αγαπητοί Χριστιανοί ότι και τους πρώτους Χριστιανικούς αιώνες παρουσιαστήκαν θρησκευτικές κινήσεις ή μάλλον αιρέσεις, που προσδιόρισαν εγγύς το τέλος του κόσμου. Θυμηθείτε την αίρεση του Μοντανισμού.
Είδος προφητισμού, κάτι σαν τους σημερινούς Πεντηκοστιανούς.
Στην Πέπουζα πόλη της Φρυγίας περίμεναν τον β' μ.Χ αιώνα οι οπαδοί του Μοντανού να κατέβει η Άνω Ιερουσαλήμ και να γίνει η Β Παρουσία. Η Μαξιμίλλα προφήτις διάδοχος του Μοντανού κήρυττε: μετ' εμέ προφήτις ουκ' έσται αλλά συντέλεια.
Όχι μόνο στην Φρυγία αλλά και σε όλη τη Μικρά Ασία και στην Ελλάδα και στην Ιταλία και στην Γαλατία και στην Αφρική, η Μοντανιστική κίνηση απέκτησε οπαδούς, ήταν τότε της μόδας. Η "Νέα Προφητεία", έτσι χαρακτηρίζονταν η κίνηση αυτή, ήταν της μόδας.
Όπως τώρα είναι είναι της μόδας οι διάφοροι οπαδοί των ποικίλων Προτεσταντικών ομάδων να προσχωρούν στους Πεντηκοστιανούς.
Έρχεται μια εποχή που οι κοπέλες φορούν μαύρες κάλτσες, αυτό το απαιτεί η θεά μόδα. Όποιες δεν φορούν μαύρες κάλτσες θεωρούνται καθυστερημένες.
Έτσι τώρα άλλες αιρέσεις υποχωρούν και δίνουν την θέση τους στους Πεντηκοστιανούς.
Έτσι και τον β' αιώνα ήταν της μόδας οι Χριστιανοί να παρασύρονται από τους Μοντανιστές και να τρέχουν προς τις κοιλάδες της Φρυγίας στην περιοχή της Πέπουζας, όπου θα έβλεπαν να κατεβαίνει από τον ουρανό η Ουρανία Ιερουσαλήμ.
Οι εσχατολογικές παρακρούσεις των Πεπουζιανών ή Πρισκιλιανών ή των ανθρώπων της "νέας προφητείας", δηλαδή των Μοντανιστών, είχαν μεγάλη πέραση τον β' αιώνα αλλά κατόπιν χάθηκαν, μόδα ήταν και πέρασε.
Αλλά και τον πρώτο αιώνα είχαμε εσχατολογικό αλαλούμ.
Λόγου χάριν στους Χριστιανούς της νεοσύστατης εκκλησίας της Θεσσαλονίκης.
Εκεί κυκλοφόρησε η ιδέα ότι από στιγμή σε στιγμή συντελείται η Β' Παρουσία.
Στην Θεσσαλονίκη τον πρώτο αιώνα το πράγμα είχε πάρει τέτοιες διαστάσεις ώστε να νεκρωθεί η επαγγελματική ζωή, όλοι περίμεναν να έρθει ο Κύριος, την Β Παρουσία.
Και τι νόημα είχε να πάει ο γεωργός να σπείρει το χωράφι του αφού δεν θα προλάβαινε να το θερίσει διότι εν τω μεταξύ θα γινόταν η συντέλεια του κόσμου;
Αν κάποιος είχε τάση προς την οκνηρία τώρα έβρισκε και θεολογική κάλυψη !
Αυτό για εμάς από μια πλευρά είναι καλό, από το πικρό βγαίνει και γλυκό.
Οι Θεσσαλονικείς παρεξήγησαν τα λόγια του Αποστόλου για αιφνίδια έλευση του Κυρίου, περίμεναν λοιπόν γρήγορα τον ερχομό του, κατάντησαν σε αργία και αταξία.
Αναγκάστηκε λοιπόν τότε ο Απόστολος Παύλος, με την δευτέρα επιστολή του προς Θεσσαλονικείς, να τονίσει κάποια προδρομικά σημεία της παρουσίας του Κυρίου.
Έτσι αποκαλύφθηκαν στον Χριστιανικό κόσμο ορισμένα σημεία που θα προηγηθούν της συντέλειας. Ανάμεσα σε αυτά είναι η εμφάνιση της αποστασίας και του Αντίχριστου, εάν μη έλθει η αποστασία πρώτον και αποκαλυφθεί ο άνθρωπος της αμαρτίας ο υιός της απωλείας Β' Θεσ β,3. Εδώ χρειάζεται μια διευκρίνηση, μερικοί νομίζουν ότι άλλο είναι η αποστασία και άλλο Αντίχριστος, δηλαδή πρώτα έρχεται η περίοδος της αποστασίας, κατόπιν εμφανίζεται ο Αντίχριστος. Το σωστό είναι ότι η περίοδος του Αντιχρίστου είναι η αποστασία. Σχετικώς κάνω λόγο στο βιβλίο "Περίπατοι στην Αγία Γραφή", στο κεφάλαιο που τιτλοφορείται "Το επτακέφαλο θηρίο". Εκεί παρουσιάζονται και οι γνώμες των Αγίων Πατέρων που συνταυτίζονται και όλοι από κοινού ομολογούν ότι η αποστασία είναι το αυτό με την εποχή της δράσεως του Αντίχριστου.
3 -
Πριν από χρόνια, το 1983-1984, συζητούσα κάπου στην Αθήνα με έναν κληρικό πάνω σε εσχατολογικά θέματα. Αυτός είχε υπηρετήσει ως στρατιώτης πριν ιερωθεί σε μια στρατιωτική μονάδα της Αττικής όπου πήγαινα μια φορά το μήνα και έκανα αγιασμό και ομιλία. Έτσι ήμασταν γνωστοί. Λοιπόν μου έλεγε τότε, το 1983-84, ότι ο Αντίχριστος έχει γεννηθεί και ότι το 1992 θα εμφανιστεί.
Το σπουδαίο ήταν ότι ανέπτυσσε και μια επιχειρηματολογία που κατά την γνώμη του ήταν στερεά και ακλόνητη. Ακόμη και την αστρονομία χρησιμοποιούσε. Έλεγε ότι στην γέννηση του Χριστού έπαιξε ρόλο και κάποιο αστέρι, έτσι και στην εμφάνιση του Αντίχριστου θα συμμετάσχουν και κάποια αστέρια.
Μιλούσε για ένα αστρονομικό φαινόμενο που ονομάζεται σύνοδος αστέρων.
Παρουσίαζε και κάποια άλλα επιχειρήματα τα οποία τώρα δεν θυμάμαι και τα συνταίριασε όλα μεταξύ τους και έδιναν όλα αυτά την εντύπωση ότι πράγματι το 1992 θα εμφανιστεί ο Αντίχριστος. Τα λεγόμενα του είχαν μια αληθοφάνεια, ωστόσο ήταν ολωσδιόλου λανθασμένα. Τώρα ασφαλώς αν τον συναντήσω και κουβεντιάσω μαζί του δεν θα τολμήσει να επαναλάβει την επιχειρηματολογία.
Θα πρέπει να πω και το εξής, διαπίστωσα στην σκέψη του και σε όλο το ψυχικό του κόσμο μια ταραχή και κατόπιν διαπίστωσα και ότι και οι διάφοροι Χριστιανοί που άκουγαν τα κηρύγματα του είχαν ελαφρώς τεταραγμένας τας διανοίας των. 
 
Η ανέκδοτη προφητεία του αγίου Πορφυρίου την οποία μας μεταφέρει 
ο άγιος Δανιήλ ώστε έτσι να υπάρχει το απαραίτητο κύρος και η γνησιότητα

Προσέξτε την διαφορά, ένα νεαρός κληρικός κηρύττει αναφανδόν ότι το 1992 έρχεται ο Αντίχριστος και ένας αγιασμένος κληρικός,
[πρόκειται για τον άγιο γέροντα Πορφύριο] γαλουχημένος παιδιόθεν από την αγιοσύνη του Αγίου Όρους, σε προχωρημένη ηλικία περνώντας από τα Δερβενοχώρια της Βοιωτίας προσδιορίζει μια περιοχή όπου είναι κρυμμένος ένας Όσιος τον οποίον ο Θεός θα αποκαλύψει σε εκατό χρόνια, ώστε να ενισχυθούν οι Χριστιανοί στον πνευματικό τους αγώνα.
Μάλιστα προσδιόρισε και το όνομα του.
Έτσι θα γνωρίσουμε, λήγοντος του 21ου αιώνος, τον όσιο Αρσένιο τον Νεοφανή.
Συγκρίνατε και κρίνατε.

4 -
Στα μέσα της δεκαετίας του 1970 πήγαινα επί 2,3 μήνες σε ένα σπίτι στην Αργυρούπολη, όπου γινόταν συζήτηση με μια Χριστιανή που από Ορθόδοξη είχε γίνει Πεντηκοστιανή. 
Ο άνδρας της ναυτικός, γυρίζοντας από ένα ταξίδι την βρήκε αλλαγμένη, μάλιστα είχε διώξει και τις εικόνες από το σπίτι !
Οι Πεντηκοστιανοί όπως και όλοι οι Προτεστάντες μας κατηγορούν διότι έχουμε στα σπίτια μας και στους ναούς μας εικόνες. Εικόνες του Χριστού, των Αγίων, των Αγγέλων.
Αυτά μας λένε είναι είδωλα. Ωστόσο όλος ο ναός του Σολομώντος είχε μέσα πολυάριθμες εικόνες αγγέλων Χερουβείμ. Και μάλιστα μέσα στα Άγια των Αγίων δυο θεόρατα αγάλματα αγγέλων Χερουβείμ. Να μας εξηγήσουν οι Πεντηκοστιανοί αν και αυτά είναι είδωλα. [Εκτός από τα Χερουβείμ και άλλες παραστάσεις που είχε ορίσει ο Θεός, ο Ναός είχε και παραστάσεις που δεν διέταξε, έγιναν με πρωτοβουλία των Ισραηλιτών]
Λοιπόν την περίοδο αυτή που γίνονταν οι συζητήσεις στην Αργυρούπολη, γνώρισα πολλά γύρω από τις δοξασίες των Πεντηκοστιανών, τότε έμαθα ότι στις συνάξεις τους άρχιζαν οι προφητείες τους να τονίζουν ότι γρήγορα έρχεται ο Κύριος.
"Αδέλφια μου," έλεγε κάποιος που εθεωρείτο προφήτης, "αδέλφια μου, ο Κύριος εγγύς, το ερχόμενο Πάσχα ο Κύριος έρχεται να παραλάβει την Εκκλησία του, ακούω τα βήματα του Ιησού να πλησιάζουν, δόξα στον Θεό."
Αυτά έλεγε ο Πεντηκοστιανός προφήτης.
Λοιπόν γύρω στο 1976 έπρεπε να εκπληρωθούν οι εσχατολογικές νοσταλγίες των Πεντηκοστιανών, έπρεπε να τούς παραλάβει ο Χριστός επτά χρόνια στους ουρανούς γιατί το 1977 θα ερχόταν ο Αντίχριστος και κατόπιν το 1984, όταν θα τελείωνε η ζωή του Αντίχριστου, θα τους κατέβαζε πάλι ο Χριστός στην Γη. Αυτό κάθε λίγο και λιγάκι επαναλαμβάνεται στις συνάξεις των Πεντηκοστιανών, όλο αναμένεται η αρπαγή της Εκκλησίας στους ουρανούς και όλο αναβάλλεται.
Κάτι παρόμοιο με τους ψευτομ. του Ιεχωβά που από τα τέλη του 19ου αιώνος μέχρι τα τέλη του 20ου έχουν κηρύξει επτά φορές το τέλος του κόσμου και έναρξη της Χιλιετούς, αλλά πουθενά ακόμη τέλος του πονηρού συστήματος και πουθενά χρυσή Χιλιετία.
5 -
Δηλαδή αγαπητοί Χριστιανοί η εποχή μας παράγει αφθονία ψευδοπροφητών, πλούσια εσοδεία από ψευδοπροφητείες, όλοι εμφανίζονται ειδικοί, για να χρησιμοποιήσουμε μια ξένη λέξη, σπεσιαλίστες στα εσχατολογικά και όλοι όμως μιλάνε από την κοιλιά τους.
Και είπεν Κύριος προς με, ψευδή οι προφήται προφητεύουσιν επί τω ονόματί μου, ουκ απέστειλα αυτούς και ουκ ενετειλάμην αυτοίς και ουκ ελάλησα προς αυτούς, ότι οράσεις ψευδείς και μαντείας και οιωνίσματα και προαιρέσεις καρδίας αυτών αυτοί προφητεύουσιν υμίν. Ιερεμίας ιδ' 14.
Στον 7ο π.Χ. αιώνα προφήτευε στην Ιουδαία και στην Ιερουσαλήμ ο Ιερεμίας.
Ότι έλεγε ήταν η αλήθεια του Θεού. Επειδή όμως έλεγε πράγματα που δεν άρεσαν στον λαό, ξεσηκώθηκαν διάφοροι δήθεν προφήτες και έλεγαν αυτά που άρεσαν και στους ίδιους και στον λαό. Και ο Θεός λέει στον Ιερεμία, αυτοί οι προφήτες λένε ψευδοπροφητείες χρησιμοποιώντας το όνομα μου, εγώ όμως δεν τους έδωσα εντολή να προφητεύουν, δεν τους έστειλα, δεν τους μίλησα, και πιο κάτω, αυτοί προφητεύουν όσα αρέσουν στην καρδία τους. Ο προφήτης Ιερεμίας συμβούλευε να τα έχουν καλά οι Ιουδαίοι με τους Βαβυλωνίους. Οι ψευδοπροφήτες έλεγαν ότι δεν υπάρχει φόβος από τους Βαβυλώνιους. Ο Ιερεμίας έλεγε ότι λόγω της αμαρτίας τους και αμετανοησίας τους οι Ιουδαίοι θα τιμωρηθούν σκληρά.
Οι ψευδοπροφήτες έλεγαν ότι δεν τρέχει τίποτα, όλα θα πάνε καλά.
Το άσχημο είναι ότι ο λαός άκουγε τους ψευδοπροφήτες, δεν άκουγε τον αληθινό προφήτη του Θεού. Και όχι μόνο δεν τον άκουγε αλλά επιχειρούσε να τον θανατώσει.
Γεννιέται το ερώτημα, γιατί οι άνθρωποι να ακούνε εύκολα τους ψευδοπροφήτες και να απορρίπτουν τους αληθινούς; Γιατί να ακούνε εύκολα κάποιον που λέει ότι γεννήθηκε ο Αντίχριστος και σε λίγο φτάνει η συντέλεια του κόσμου; Γιατί να ακούνε τους αιρετικούς που λένε ότι το ερχόμενο Πάσχα θα γίνει αρπαγή της Εκκλησίας στους ουρανούς; Γιατί να ακούνε τους άλλους αιρετικούς που λένε ότι σε 4,5 χρόνια σφάζονται στον Αρμαγεδδώνα όσοι δεν ανήκουν σε αυτούς και αρχίζει η χιλιετής βασιλεία;
Η απάντηση βρίσκεται σε μια φράση του Αποστόλου Παύλου, εὐδοκήσαντες ἐν τῇ ἀδικίᾳ Β' Θεσ. β'12. Οἱ μὴ πιστεύσαντες τῇ ἀληθείᾳ, ἀλλ' εὐδοκήσαντες ἐν τῇ ἀδικίᾳ.
Υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν τέτοια ζωή ώστε δεν αρέσκονται σε ότι είναι αληθινό, σωστό, δίκαιο, αλλά κολλάει η ψυχή τους σε ότι είναι στραβό και άδικο, ευδοκούν εν τη αδικία. Αν λάβουμε υπόψη μας και μια φράση από το προηγούμενο στίχο, ευδοκούν εις το ψεύδος. Πιστεύουν και αγαπούν ότι είναι ψεύτικο.
Δηλαδή ζώντας οι άνθρωποι κακή ζωή γεμίζουν το εσωτερικό τους με το πνεύμα του κακού, διώχνουν από μέσα τους το αγαθό πνεύμα, διώχνουν τον Θεό και έτσι ότι σχετίζεται με τον Θεό μια σωστή διδασκαλία απορρίπτεται. Ότι σχετίζεται με το πονηρό πνεύμα, μια λανθασμένη εσχατολογική προφητεία υιοθετείται. Η ψυχή που ζει στο σκοτάδι των παθών και του εγωισμού δεν μπορεί να αντέξει το φως της αληθινής διδασκαλίας. Πόσο όμορφα το διατύπωσε ο Κύριος στον Νικόδημο στη νυκτερινή εκείνη επίσκεψη. Αύτη δέ εστίν η κρίσις, οτι το φώς ελήλυθεν εις τον κόσμον, και ηγάπησαν οι άνθρωποι μάλλον το σκότος ή το φώς· ην γαρ πονηρά αυτών τα έργα. Ιωάννης γ'19. Πονηρά έργα, ευδοκία εν τη αδικία. Αυτά αποτελούν την προϋπόθεση για να διεισδύσει μέσα στην ψυχή μας πνεύμα της πλάνης και της αιρέσεως.
Ο ποιών την αλήθειαν έρχεται προς το Φως, λέει πάλι ο Χριστός προς τον Νικόδημο. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν ποιούν την αλήθεια, δεν ασπάζονται το σωστό, δεν θέλουν τον αληθινό δρόμο του Θεού, αυτοί δεν αντέχουν την αλήθεια της Ορθοδοξίας.
6 -
Μια ομάδα 8 ατόμων που είχαν μπλέξει με κάποιες περίεργες θεοσοφικές και μυστικές φιλοσοφίες επισκεφτήκαν τον Αύγουστο του 1992 το Άγιο Όρος.
Οι δυο από αυτούς δεν μπόρεσαν να καθίσουν ούτε μια ημέρα, επέστρεψαν αυθημερόν.
Οι υπόλοιποι έξι δεν ικανοποιούνταν από τις θεοσοφιστικές και Ινδουιστικές ιδέες και στρέφονταν σιγά σιγά προς την Ορθοδοξία. Αλλά τους δυο δεν τους σήκωνε το κλίμα του Αγίου Όρους, κατά τον Ευαγγελικό λόγο ην πονηρά αυτών τα έργα.
Πας γαρ ο φαύλα πράσσων μισεί το φως και ουκ έρχεται προς το φως.



++++++++
Ο γέροντας Δανιήλ μας μεταφέρει την προφητεία η οποία μας προσφέρει πολλαπλά διδάγματα. Ένα από αυτά είναι ότι ο Αντίχριστος και η συντέλεια δεν είναι κοντά όπως μας παρουσιάζουν οι διάφοροι "προφήτες" οι οποίοι ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια και περιφέρουν τις "προφητείες" τους στο διαδίκτυο σε τηλεοράσεις ή τις εκδίδουν σε βιβλία.
Πολλοί από αυτούς είναι Ορθόδοξοι κληρικοί ή λαϊκοί και έτσι παρασύρουν κάποιους στην πλάνη τους. Ο Ορθόδοξος όμως γνωρίζει ότι ο Χριστιανός πρέπει να είναι πάντοτε σε εγρήγορση, να έχει σταθερότητα στην πίστη και εμπιστοσύνη στον Θεό.
Γνωρίζει ότι πρέπει να απασχολείται με την παρουσία του Χριστού στην ζωή του και γύρω του και όχι με την παρουσία Αντιχρίστου. Δηλαδή ότι πρέπει να είναι πιστός στις εντολές και να διαδίδει το μήνυμα του Ευαγγελίου, όχι να ακολουθεί διάφορους ψευτοπροφήτες οι οποίοι, τι ανοησία, με πολιορκητικό κριό μια αριθμομηχανή προσπαθούν με αριθμητικούς υπολογισμούς να παραβιάσουν τα Θεϊκά απόρρητα.
Όλοι αυτοί ομοιάζουν μεταξύ τους και δεν πρέπει να ακούμε τις διάφορες ψευτοδικαιολογίες τους οι οποίες λένε ας περιμένουμε να δούμε ή λένε ακόμη δεν ήρθε η ημερομηνία τέλους που έδωσα ή λένε ακόμη δεν πέρασε η γενιά μας που θα δει τον αντίχριστο και διάφορα τέτοια σχετικά διότι όλοι αυτοί πουλώντας ψευτοεπιχειρήματα προσπαθούν να αγοράσουν χρόνο.
Χρόνο που εμείς θα αδρανήσουμε και αυτοί θα ενεργήσουν.
Δεν πρέπει να τις ακούμε αυτές τις δικαιολογίες και να περιμένουμε ώστε να δράσουμε διότι από τα συστατικά που έχουμε καταλαβαίνουμε και το τελικό προϊόν που θα προκύψει. Έτσι πρέπει να δρούμε άμεσα διότι εάν αδρανήσουμε οι αδερφοί μας θα παρασυρθούν.
Θα παρασυρθούν είτε σε αίρεση που θα κηρύττει δήθεν ότι είναι κοντά το Τέλος, είτε θα παρασυρθούν σε κάποιους ασθενείς συνανθρώπους μας οι οποίοι θα θεωρούν εαυτούς οδηγούς προς τον Παράδεισο προφήτες θεϊκούς διδασκάλους ακόμη και θεούς, είτε θα παρασυρθούν πιστεύοντας Χριστοκάπηλους επιτήδειους που βγήκαν να πουλήσουν την πραμάτεια τους.
Εδώ πια μιλούμε όχι για "αναγνωρισμένης αγιότητας από τον λαό του Θεού" άτομο όπως είχε πει ο γέροντας Δανιήλ αλλά για άτομο καταταγμένο στους αγίους. Τώρα πια έχουμε ένα αναγνωρισμένης αγιότητας από τον λαό του Θεού άτομο, τον πάτερ Δανιήλ, να μας μιλάει για το λεχθέν ενός αναγνωρισμένης αγιότητος από την Εκκλησία ατόμου, η προφητεία είναι το γέροντα Πορφυρίου.
Ο προφήτης όταν λέει κάποια προφητεία δεν είναι από πρωτοβουλία δική του, δηλαδή οι πληροφορίες δεν του έρχονται κατά βούληση αλλά είναι εκ Θεού και φυσικά είναι μόνο για υψηλό πνευματικό σκοπό.
Έτσι κάποιος λόγος υπάρχει που διασώθηκε και παραδίδεται με την φωνή ενός αξιόπιστου γέροντα ο οποίος ήταν πολύ κοντά στο γέροντα Πορφύριο και δεν την βρίσκουμε σε κάποιο βιβλίο ή σε κάποιο ιστοτόπο, διότι εν τέλει με τα τόσα βιβλία και άρθρα που ξεφυτρώνουν δεν ξέρει κάποιος αν είναι αλήθεια αυτά που διαβάζει ότι έχουν πει οι φωτισμένοι Άγιοι που γνωρίσαμε στην εποχή μας. Ενδεχομένως αυτό να έγινε διότι κατά την διάρκεια του αιώνα που διανύουμε θα εγερθεί κάποιος ικανός πλάνος ο οποίος να λέει ότι θα είναι κοντά η συντέλεια ή ίσως για κάποιο άλλο γεγονός να έγινε αυτό.
Ο διάβολος έδρασε από κάποιο χρόνο και μετά με τις αιρέσεις εναντίων της Εκκλησίας, οι θεοσοφικές και μυστικές φιλοσοφίες είναι το μέλλον, θα δούμε την άνοδο τους.
Ο Θεός ενεργεί έτσι ώστε το κάθε χάρισμα να συμπληρώνει το άλλο, ο ένας γέροντας συμπληρώνει τον άλλον, αυτός που βλέπει την προφητεία να πραγματοποιείται θα αναζητήσει και την διδαχή την οποία προσφέρει άλλος γέρων.

"Η λέξις στρατευομένη Εκκλησία δηλώνει ότι γίνεται πόλεμος, ότι υπάρχει εχθρός. Σε ένα όραμα της Αποκαλύψεως η Εκκλησία παρουσιάζεται ως γυναίκα ενδεδυμένη τον ήλιο και ο εχθρός της ως επτακέφαλος κοκκινωπός δράκων Καὶ σημεῖον μέγα ὤφθη ἐν τῷ οὐρανῷ, γυνὴ περιβεβλημένη τὸν ἥλιον .... δράκων πυῤῥὸς μέγας, ἔχων κεφαλὰς ἑπτὰ καὶ κέρατα δέκα, καὶ ἐπὶ τὰς κεφαλὰς αὐτοῦ ἑπτὰ διαδήματα. Η γυναίκα εμφανίζεται ως επίτοκος και ο δράκων ετοιμάζεται να καταφάγει το τέκνο που πρόκειται να γεννηθεί. Αποτυγχάνει στον σκοπό του, Αποκαλύψις ιβ 17, καὶ ὠργίσθη ὁ δράκων ἐπὶ τῇ γυναικί, καὶ ἀπῆλθε ποιῆσαι πόλεμον μετὰ τῶν λοιπῶν τοῦ σπέρματος αὐτῆς, τῶν τηρούντων τὰς ἐντολὰς τοῦ Θεοῦ καὶ ἐχόντων τὴν μαρτυρίαν Ἰησοῦ. Και οργίστηκε ο δράκων κατά της γυναίκας και ξεκίνησε να κάνει πόλεμο με τους υπολοίπους τους σπέρματος της που τηρούν τις εντολές του Θεού και έχουν την μαρτυρία του Ιησού Χριστού. Ο δράκων που είναι ο Σατανάς και όλοι οι δικοί του πάντοτε πολεμούν την Εκκλησία, πάντοτε επιτίθενται κατά των Χριστιανών. Όταν υπάρχει ένα κράτος μέσα στο οποίο λειτουργεί η Χριστιανική Εκκλησία αλλά συγχρόνως βρίσκονται σε αυτό οπαδοί του δράκοντος είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο συγκρούσεων. Όταν το κράτος βρίσκεται από πλευράς γεωπολιτικής σε νευραλγική θέση, όταν το κράτος είναι μικρό, όταν ισχυρές δυνάμεις έξωθεν προερχόμενες επεμβαίνουν σε αυτό, τότε τα πράγματα μπορεί να λειτουργήσουν πολύ άσχημα εις βάρος της Εκκλησίας." άγιος γέροντας Δανιήλ


ΣΕΙΡΑ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ:
1 Ο γέροντας Δανιήλ για τον Αντίχριστο και το τέλος του κόσμου  
2 Η καταγωγή του Αντίχριστου, θα είναι Έλληνας;
3 Ο Αντίχριστος έρχεται, ποιός είναι, πότε θα εμφανιστεί.
4 Η εμφάνιση του Αντίχριστου. Ο κατέχων το κατέχον ο κωλύον.
5 Η έλευση του προφήτη Ηλία

Δείτε και το:
Γέροντας Παΐσιος, οι γνήσιες προφητείες του


0 comments:

Δημοσίευση σχολίου