Σήμερα 18/8/16 Οσίου Αρσενίου εν Πάρω

Σχόλια σε κείμενο Χρυσοστόμου που δήθεν 
αποκαλεί την γυναίκα σκουλήκι

Διάφοροι σκουπιδοιστότοποι διαδίδουν 
ότι τάχα ο Χρυσόστομος λέει την γυναίκα σκουλήκι 

και οι κάθε είδους μωρολόγοι χάφτουν ότι τους πουν και αντλούν 
από τα λύματα της ψυχής τους ώστε να σπιλώσουν τον Χρυσόστομο
Περιεχόμενα
1) Ο Χρυσόστομος αποκαλεί την γυναίκα σκουλήκι
2) Κοσμάς Αιτωλός οι γυναίκες και το σταυροδρόμι


> Η θέση της γυναίκας στην αρχαία Αθήνα <

Σε διάφορους ιστοτόπους έχει αναρτηθεί ένα απόσπασμα από σύγγραμμα του Χρυσοστόμου
το οποίο λέει ότι η γυναίκα είναι σκουλήκι, κόρη της ψευτιάς, εχθρός της ειρήνης, ακόλαστη, είναι μόνο για τις σεξουαλικές ορέξεις ειδάλλως δεν θα την ήθελε κανείς άντρας στο σπίτι του και διάφορα άλλα.
Το κείμενο που κυκλοφορεί έχει ως εξής
"Γενικά όμως είναι ένα σκουλήκι (η γυναίκα) που σέρνεται, η κόρη του ψεύδους, ο εχθρός της ειρήνης. Ο κατάλογος των αμαρτημάτων και των αδυναμιών της είναι ατελείωτος. Είναι ελαφρόμυαλη, φλύαρη και ακόλαστη. Πάνω απ’ όλα είναι παθιασμένη με την πολυτέλεια και τις δαπάνες. Φορτώνεται με κοσμήματα, πουδράρει το πρόσωπό της, βάφει τα μάγουλά της με κοκκινάδια, βάζει μυρωδικά στα ρούχα της, και έτσι γίνεται θανάσιμη παγίδα για τον εκμαυλισμό των νέων μέσω όλων των αισθήσεων. Όσος και αν είναι ο πλούτος, δεν επαρκεί για να ικανοποιήσει την γυναικεία επιθυμία. Μέρα και νύχτα η γυναίκα δεν σκέφτεται τίποτε άλλο παρά το χρυσάφι και τα πολύτιμα πετράδια, τα υφάσματα και τα κεντήματα, τις κρέμες και τα αρώματα. Αν δεν υπήρχε η σεξουαλική επιθυμία, κανένας άντρας με τα σωστά του δεν θα ήθελε να μοιράζεται το σπίτι του με μια γυναίκα και να υφίσταται τις επακόλουθες ζημιές, παρά τις οικιακές εργασίες που εκτελεί. Γι’ αυτό το λόγο ο Θεός, γνωρίζοντας την ελεεινή της φύση, την προίκισε με το όπλο της σεξουαλικότητας".

Άλλοι λένε ότι είναι από τον λόγο προς τους έχοντας παρθένες συνεισάκτους άλλοι από άλλο λόγο και αυτό γίνεται με κρυφό σκοπό.

Το απόσπασμα αυτό είναι ανύπαρκτο στις ομιλίες του Χρυσοστόμου τις οποίες αναφέρουν οι διάφοροι ιστοτόποι και εν τέλει προφανώς είναι αποκύημα φαντασίας άφρονος και ληρώδους νου.

Αφού οι φασίστες γκεμπελίσκοι βιαστούν να αντλήσουν βρωμερά λύματα από την ψυχή τους για να ρίξουν πρώτα την λάσπη στον Χρυσόστομο με την σκέψη του "πες πες, κάτι θα μείνει", για τον λόγο ότι έτσι θα σπιλωθούν οι Τρεις Ιεράρχες, έπειτα προσπερνάνε ανερυθρίαστα το γεγονός ότι αποδείχτηκαν χάνοι που κατάπιαν αμάσητο ότι τους πλάσαραν και ότι αποδείχθηκαν ψεύτες υβριστές και συκοφάντες εναντίον του Χρυστοστόμου, φέρνοντας τώρα απόσπασμα από τον Ιωάννη τον Δαμασκηνό.
Όμως ο Δαμασκηνός στην ομιλία αυτή δεν μιλάει για τις γυναίκες συνολικά αλλά για ορισμένες, τις πονηρές που προσπαθούν να παρασύρουν. Ο λόγος είναι "περί γυναικών πονηρών και μοιχαλίδων και πορνευουσών και πάσης κακίας πεπληρωμένων". 
Ο Άγιος εάν υποθέσουμε ότι είναι δική του η μικρή παράγραφος τότε ομιλεί για ορισμένες και όχι όλες τις γυναίκες. Πιθανόν να είναι αυτό το μικρό απόσπασμα όχι από τον Άγιο αλλά μια παρεμβολή στο κείμενο, διότι αμέσως πριν λίγο ο Άγιος έχει μιλήσει ξανά για τις γυναίκες λέγοντας, μην αδιαφορείς για την συνετή και αγαθή σύζυγό σου διότι η χάρις των αρετών της είναι ανώτερη από χρυσάφι. Συνετές και ενάρετες γυναίκες έκτισαν με την νοικοκυροσύνη τους και ανέδειξαν τα σπίτια τους και την οικογένειά τους, ενώ η άμυαλη και σπάταλη γυναίκα ξεθεμελίωσε με τα ίδια της τα χέρια το σπίτι της. Όποιος διώχνει γυναίκα αγαθή τα αγαθά του σπιτιού του διώχνει. Η νοικοκυρά και δραστήρια γυναίκα είναι πολυτιμότερη και από τους πιο πολύτιμους λίθους. Εάν η γυναίκα στην γλώσσα της έχει πραότητα και επιείκεια ο σύζυγός της θα είναι ο ευτυχέστερος μεταξύ των ανθρώπων. Εκείνος που αποκτά καλή γυναίκα, κάνει αρχή της ευτυχίας του, αποκτά βοηθό και στύλο ανάπαυσης. Γυναίκα εργατική, δραστήρια και ενάρετη είναι στέφανος δόξης για τον άνδρα της, εξ αντιθέτου η κακότροπη γυναίκα καταστρέφει τον άνδρα της όπως το σκουλήκι κατατρώγει το ξύλο. Τα παραπάνω είναι και η άποψη της Βίβλου αυτολεξί, οπότε καταπέφτει και γενικώς, Χριστιανισμός, αλλά και ειδικώς, Δαμασκηνός, η συκοφαντία.

Αλλά αυτά φυσικά δεν θα σας τα πουν γιατί αλλάζει αμέσως η εικόνα....
  
Λένε οι Χριστοφοβικοί συκοφάντες και 2, 3 διαφορετικές ομιλίες για είναι δύσκολο να τις βρει και να τις διαβάσει κάποιος και έτσι στήνουν την βρωμερή προπαγάνδα τους κατά των τριών Ιεραρχών. Μήπως θα ζητήσουν συγγνώμη και θα διορθώσουν λέγοντας ότι ο Χρυσόστομος δεν είπε ποτέ κάτι τέτοιο; Φυσικά και όχι, διότι αφενός ο Χρυσόστομος είναι πιο βολικός, αφού έτσι θα σπιλωθούν οι τρεις Ιεράρχες και αφετέρου στην αθεοφασιστική νοοτροπία τους δεν παίζει ρόλο το άτομο αλλά αυτό που θέλουν να επιτεθούν, δηλαδή ο Χριστιανισμός. Έτσι μερικοί αμετανόητοι θα φέρουν το απόσπασμα στην Ελληνιστική αλλά αποδίδοντας το ξανά στον Χρυσόστομο !


 











Έχουν τοποθετηθεί πονηρά λέξεις από την τελευταία παράγραφο πρώτα, έχει τοποθετηθεί η λέξις γενικά για να προκαταβάλλει ενώ έχουν παρεμβληθεί οι φράσεις, ενδιαφέρεται μόνο για το χρυσάφι, δεν θα την ήθελε κανείς στο σπίτι του, σκέφτεται τις κρέμες και τα αρώματα, οποιοδήποτε μέγεθος πλούτου δεν την ικανοποιεί κλπ. Ούτε ελεύθερη μετάφραση δεν είναι το κείμενο, έτσι εν τέλει αυτό που παρουσιάζεται είναι αποτέλεσμα φαντασίας και επίτηδες στρεβλό. Όσο αφορά την πρώτη παράγραφο, αυτή η γυνή η οποία βάφει με κοκκινάδι τας παρειάς και βάζει αρώματα εις την εσθήτα δεν είναι οποιαδήποτε, το κάνει πχ για να φάει τα χρήματα του νέου, είναι η κακίας πεπληρωμένη του τίτλου ή το κάνει για να παρασύρει σε κέρατο τον παντρεμένο, είναι η μοιχαλίδα του τίτλου. Παραπάνω από σίγουρο είναι ότι η μάνα του νέου ή η γυναίκα του υποψήφιου θύματος δεν θα σταματούσαν σε λέξεις όπως, είσαι παγίς, αλλά θα προχωρούσαν και πολύ παραπέρα. 
Δεν είναι λοιπόν εναντίων των γυναικών αλλά υπέρ των γυναικών το λεχθέν.

Αλλά ας δούμε κάποια ελάχιστα περί Χρυσοστόμου

Ο Χρυσόστομος δήθεν λέει την γυναίκα σκουλήκι άλλα στην πραγματικότητα λέει,
  • ούτε ο άνδρας ούτε η γυναίκα πρέπει να βρίζουν ο ένας τον άλλον, δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να χτυπάει ο άνδρας την γυναίκα, όχι μόνο πρέπει να ακούει τις συμβουλές της αλλά και σε ορθές παρατηρήσεις να μην δυσανασχετεί. Οι δύστροπες γυναίκες δεν πρέπει να γίνονται θύματα βιαιότητας ή υπέρμετρης αυστηρότητας. Αν η γυναίκα πράξει κάτι καλό ο σύζυγος να την επαινεί και να την θαυμάζει, αν κάνει κάτι άτοπο να υπομένει και να την συμβουλεύει. Αν η γυναίκα έχει υπερηφάνεια ή περιφρονεί τον άνδρα της μπορεί να την κερδίσει ο άνδρας με την αγάπη.


Ο Χρυσόστομος εμφανίζεται να λέει ότι ενδιαφέρονται μόνο για τα λεφτά, αλλά στην πραγματικότητα λέει
  • ότι ο θεσμός της προίκας δημιουργεί προβλήματα και αντί να φέρει καλό φέρνει κακό και κάποιες φορές κάνει την πλούσια γυναίκα αφεντικό του φτωχού συζύγου. Ο άνδρας δεν πρέπει να ψάχνει γυναίκα με προίκα, ο Θεός δεν θέλει να παντρευόμαστε για να πλουτίζουμε και ο άνδρας που κάνει τον καμπόσο με τα πλούτη της γυναίκας του είναι αισχρός.


Ο Χρυσόστομος υποτίθεται λέει ότι ο Θεός επειδή η γυναίκα είναι ελεεινή την προίκισε με σεξουαλικότητα ώστε να είναι ικανή να θέλγει, άλλα στην πραγματικότητα λέει
  • Οι άνδρες να μην αναζητούν προίκα όταν είναι σε αναζήτηση γυναίκας αλλά σεμνότητα και σοφία. Όσο για την ομορφιά ναι μεν αποτελεί προσόν αλλά δεν πρέπει να αναζητείται ως το καθοριστικό προσόν διότι είναι εφήμερη και εάν η σχέση είναι βασισμένη στην ομορφιά και μόνο τότε δεν μπορεί να κρατήσει στον χρόνο.


Ο Χρυσόστομος τάχα λέει αν δεν ήταν η σεξουαλική πράξη δεν θα την ήθελε στο σπίτι κανείς, όμως στην πραγματικότητα λέει
  • Να λες στην γυναίκα σου ότι την αγαπάς και να της δείχνεις ότι θέλεις να βρίσκεσαι περισσότερο στο σπίτι με αυτήν πάρα στην αγορά και να την προτιμάς από όλους τους φίλους σου. Η μοιχεία είναι μεγάλη αμαρτία γιατί καταργεί τον γάμο.


Οι ψευδοκατήγοροι λένε ότι ο απόστολος γράφει να υποτάσσονται οι γυναίκες και αυτό σημαίνει ότι είναι δούλες, αλλά ο Χρυσόστομος λέει 
  • ότι η υποταγή της γυναίκας σε εκείνον που αγαπά δεν ενέχει καμία ταπείνωση, και ενώ φαίνεται ότι η γυναίκα μειονεκτεί στην πραγματικότητα ο άνδρας έχει τον δυσκολότερο δρόμο γιατί πρέπει να έχει το πιο απαιτητικό και σπουδαιότερο, την αγάπη.


Ο απόστολος λέει στην Α' Κορινθίους ότι η γυναίκα πρέπει να καλύπτει την κεφαλή αλλά στην ίδια πρόταση λέει ότι η γυναίκα είναι η δόξα του ανδρός, όμως όταν σας παρουσιάζουν το απόσπασμα θα δείτε κουτοπόνηρες τελίτσες σε αυτό το σημείο και θα συνεχιστεί το κείμενο αμέσως μετά την φράση, η γυναίκα είναι η δόξα του ανδρός. Και ενώ οι ψευδοκατήγοροι ζουν στον σημερινό κόσμο στον οποίο κυριαρχεί η υστερόβουλη "αγάπη" και εξυπνάδα θεωρείται να ενδώσεις, ενώ βλακεία η πίστη στην σύζυγο, διαμαρτύρονται εναντίον του Χρυσοστόμου και μάλιστα με ψεύδη, θαυμάστε εμπάθεια ! 
Και ενώ τα λένε όλα αυτά, κάποιοι από τους συκοφάντες αναπολούν τις εποχές που κάποιος αγόραζε μια πόρνη και την είχε στο σπίτι του μαζί με την γυναίκα του ! Ο Απόλλωνας συνέχεια ζητούσε ανθρωποθυσίες γυναικών.

  Ο Κοσμάς Αιτωλός οι γυναίκες και το σταυροδρόμι




13/3/2017

 Κοσμάς Αιτωλός, ο διάβολος οι γυναίκες και το σταυροδρόμι

Άβιβου Αφρικανός μάρτυρας - Λέανδρου Άγιος εκ Ισπανίας - Μάριου Αγίου Επισκόπου
Πούπλιου Ιερομάρτυρα επισκόπου Αθηνών - Πούπλιου μάρτυρα - Τερέντιου μάρτυρα - Χριστίνας μάρτυρος εν Περσία.


Διάφοροι συκοφάντες λένε ότι ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός υποβιβάζει την γυναίκα, η αλήθεια όμως είναι ότι αυτοί υποβιβάζουν την λογική και την ειλικρίνεια.
Το κείμενο που κυκλοφορεί λέει:

Κοσμάς ο Αιτωλός (σελ. 25): "Αν σ’ ένα σταυροδρόμι συναντήσεις το διάβολο και μια γυναίκα, πήγαινε προς τα εκεί που είναι ο διάβολος και όχι εκεί που είναι η γυναίκα".

Εάν πάμε στην σελίδα 25 του βιβλίου θα δούμε ότι εκεί βρίσκεται ένα κομμάτι από άρθρο κάποιου Χριστιανικού περιοδικού. Μάλιστα ανατρέξαμε σε δύο εκδόσεις η μια του 2013 και η άλλη του 1987 και οι δύο έχουν το ίδιο κείμενο στην σελίδα 25. Με ψέμα ξεκινάνε λοιπόν οι ψευδομάρτυρες και επειδή η καλή συκοφαντία από το πρωί φαίνεται καταλαβαίνει κάποιος ότι σε ψέμα καταλήγουν.
Εν τέλει καταφέρονται με συκοφαντίες εναντίων του γνησίου μάρτυρα. Φορούν το Τουρκικό φέσι και έπειτα σκύβουν πειθήνια το κεφάλι στον Καδή τους τον Διάβολο και συκοφαντούν εμπρός του τον Κοσμά τον Αιτωλό.
Προσπαθούν με πονηριά να μην βρεθεί η πρόταση στο περιβάλλον της με σκοπό φυσικά να γίνει πιστευτή η συκοφαντία, έτσι έκαναν "λάθος" στην παραπομπή μόνο..... 236 σελίδες.





Αλλά ξεφυλλίζοντας για να φτάσουμε σε αυτήν την σελίδα θα περάσουμε από την

Σελίδα 209
πάρε αδερφέ μου δύο παιδιά πτωχά εις το σπίτι σου να τα κάμεις τέκνα σου πνευματικά να έχεις μισθόν από τον Θεόν και τιμήν από τους ανθρώπους· να γεννήσεις την ταπείνωσιν, νηστείαν, προσευχήν, ελεημοσύνην, αγάπη εις τον Θεόν και εις τους αδελφούς σου, και τότε σώζεσαι. 

Σελίδα 239
Και να προσέχεις εσύ ο άνδρας να μην μεταχειρίζεσαι την γυναίκα σου με άγριον μάτι πως δεν σου κάνει παιδιά. Δεν έχει κανένα φταίξιμο η γυναίκα σου εις αυτό, είναι θέλημα Θεού. Και να μην το κάμνετε καθώς το έκαμεν ένας τρελός και ανόητος· διατί δεν έκαμεν η γυναίκα του παιδιά την εχώρισε και επήρεν άλλη γυναίκα· και άλλος πάλι επειδή δεν του έκαμεν η γυναίκα του αρσενικά παιδιά παρά μόνον θηλυκά την εχώρισε.

Σελίδα 255
Ομοίως στέλνεις και εσύ η γυναίκα εις τον άνδρα ένα δακτυλίδι ασημένιο να τον διδάξεις και αυτόν. Του φανερώνεις με το δαχτυλίδι και λέγεις πως ανίσως εσύ ο άνδρας και είσαι στέρεος ωσάν το ασήμι, ε, τότες να το δεχτείς και να το βάλεις εις το δάκτυλό σου και να βάνεις την ζωήν σου και το κεφάλι σου δια την γυναίκα σου.

Σελίδα 260
Και αν τύχη και ξεπέσει η γυναίκα με άλλον άνδρα ή ο άνδρας με άλλην γυναίκα, έχουν χρέος να πηγαίνουν εις τον αρχιερέα να τους χωρίζει. Μα πάλιν εκείνος οπού αδικηθεί από την γυναίκα του και δεν την χωρίσει έχει μισθόν εις την ψυχήν του.

Όταν έκαμεν ο Θεός τον άνδρα έλαβεν ο πανάγαθος μιαν πλευράν από αυτόν και έκαμε την γυναίκα, και σου την έδωσε για σύντροφον. ίσια την έκαμε ο Θεός την γυναίκα με τον άνδρα, όχι κατωτέρα. Εδώ πως τις έχετε τας γυναίκας;
- Δια κατωτέρας.
- Ανίσως,(=αν τυχόν) αδελφοί μου και θέλετε να είσθε καλύτεροι απο οι άνδρες απο τας γυναίκας, πρέπει να κάνετε και έργα καλύτερα από αυτάς·

Μέχρι στιγμής όχι μόνο δεν υπάρχει υποβιβασμός αλλά μάλλον μεγάλη υποστήριξη φαίνεται να δίνει ο Άγιος στις γυναίκες.

Σελίδα 261
Ο μοναχικός βίος.
Αμή ωσάν θέλεις να φυλάξεις την παρθενίαν πρέπει πρώτον θεμέλιον να βάλεις την ακτημοσύνην και να μην έχεις σακούλαν, να μην έχεις κασέλλα και να τηγανίζεις το σώμα σου καθώς τηγανίζεις το ψάρι, με νηστείες, προσευχές, αγρυπνίες, με κακοπάθειες, δια να νεκρώνης και να ταπεινώνης την σάρκα οπού έιναι ένας λύκος ένα γουρούνι ένα θηρίον ,ενα λεοντάρι.
Και να φεύγεις τον κόσμον μα περισσότερον την γυναίκα· και όχι πάλι να μισής την γυναίκα, διατί είναι πλάσμα Θεού, αλλά τα πάθη που ακολουθούν οι άνθρωποι. Και αν τύχη και περάσεις από ένα σοκάκι και εις το ένα μέρος είναι η γυναίκα και εις το άλλο είναι ο διάβολος, να μην περάσεις εκείθεν οπού είναι η γυναίκα, μόνον από εκεί οπού είναι ο διάβολος, διατί κάνεις τον σταυρό σου και φεύγει μα η γυναίκα δεν φεύγει.

Φτάνουμε λοιπόν στην πρόταση και είναι βέβαια πασιφανές ότι εδώ ο Άγιος Κοσμάς ομιλεί προς τους μοναχούς και λέει το εξής, ότι εάν θες να είσαι συνέχεια μέσα στην τρικυμία του ωκεανού και να μην πορεύεσαι σύμφωνα με τον καιρό, τότε έχεις κίνδυνο να ναυαγήσεις. 
Εάν ο μοναχός που οικειοθελώς έδωσε όρκο παρθενίας είναι μέσα στις γυναίκες και δεν τις αποφεύγει τότε υπάρχει κίνδυνος να πατήσει τον όρκο του και όσους σταυρούς και εάν κάνει δεν θα πρέπει να περιμένει να τον λυτρώσει ο Θεός μαγικά από μια κατάσταση που αφενός ο ίδιος μπορεί να αποφύγει και αφετέρου ο ίδιος επιλέγει.
Δεν λέει πρόσεχε να μην έχεις οποιαδήποτε συναναστροφή με γυναίκα, ούτε λέει να μην έρθει ποτέ γυναίκα σε εσένα πχ για συμβουλή, αλλά λέει μην περάσεις, δηλαδή εννοεί εσύ να μην αποζητάς τις γυναίκες πήγαινε στο μοναστήρι το οποίο διάλεξες. Ο κόσμος που πρέπει να φεύγει είναι ο υλιστικός κόσμος και φυσικά η γυναίκα αναφέρεται με το ίδιο σκεπτικό, γιατί όπως ο μοναχός δεν είναι κακό να πάει στον κόσμο για να αγοράσει όσα χρειάζεται ή να πουλήσει το εργόχειρο του αλλά κακό είναι να βρίσκεται συνέχεια στις αγορές και στις ταβέρνες έτσι δεν είναι κακή η γυναίκα αλλά η συνεχής συναναστροφή με γυναίκες.


Ηξεύρεις αδελφέ μου πως σε θέλει ο Θεός; Καθώς δεν θέλεις εσύ να έχει η γυναίκα σου καμμίαν συναναστροφήν με άλλον, έτσι σε θέλει και ο Θεός να μην έχεις καμίαν μερίδα με τον διάβολον. Ευχαριστείσαι η γυναίκα σου να πορνεύει με άλλον; Όχι. Να την φιλήσει άλλος την γυναίκα σου; Μήτε και αυτό δεν θέλεις. Έτσι θέλει και εσένα ο Θεός, αδελφέ μου, να μην έχεις καμίαν συναναστροφήν με τον διάβολο.
Και με τι στόμα, ανοητε και πονηρέ άνθρωπε, αποτολμάς και υβρίζεις το όνομα του Θεού και το παραδίδεις; Ομοίως και τους Αγίους; Δεν φοβάσαι τρισάθλιε, μήπως ανοίξει η γη και σε καταπίη;
Ο διάβολος δεν αποτολμά να υβρίζει το όνομα του Θεού, διότι φοβείται μήπως πέση αστραπή και τον κατακαύση και συ άγνωστε άνθρωπε, ανοίγεις αυτό το κατηραμένον σου στόμα και παραδίδεις το όνομα του Θεού.



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου